☠کابوس ☠

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


leyla157

leyla157

http://leyla157.loxblog.com

☠کابوس ☠

باید بالا بیاورم..

☠کابوس ☠

به وبلاگ من خوش آمدید

☠کابوس ☠

باید بالا بیاورم..

خشم تمام وجودم را فراگرفته

چشمانم غرق اشک ...

ناگاه خون از لبهای ترک خورده ام جاری میشود

باید بالا بیاورم این بغض را

که اگر درونم بشکند...

هیچ نخاهد ماند از این همه سرگشتگی

دهن خون

 



نظرات شما عزیزان:

VamGothKim
ساعت0:26---17 خرداد 1394
وای!پستات دیوونم میکنه
عااالی!وبت واقعا عالیه
مرسی ک اومدی وبم
لینکی
پاسخ:خاهش میکنم عزیزم توام لینک شدی


يك اشنا
ساعت19:28---16 خرداد 1394
بي ادب اصلاديگه كاريت ندارم
پاسخ: غصه نداره که میمون منی دیه


يه اشنا
ساعت22:43---15 خرداد 1394
من خود متالم بعدتو ميگي من متال درك نميكنم من خودم متال ساختمشا
پاسخ:ببین بچه خوشگل چیزت میکنما فهمیدی الان


يك اشنا
ساعت19:17---14 خرداد 1394
ليلا من از دست تو با اين متال بازيات ديونه ميشم اخرش
پاسخ:اقا ابی تو هیچوق نمتونی معنی متالو بفهمی متال خیلی احساسیه اشکم در میاد اصن


ایهام
ساعت2:06---4 خرداد 1394
تصویرسازی خیلی خوبی داشتی
لذت بردم
پاسخ:خاهش می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 3 خرداد 1394برچسب:باید,بالا,بیاورم,بغض,;ساعت12:38;توسط ; | |